Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 11 juli 2012

Mandala

De Mandala is af.
Het is een mandala naar een voobeeld van een hologram van Janosh, en heet New Born Time.
Er zijn heel wat uurtjes in gaan zitten, maar ik ben heel tevreden met het resultaat.
De mandala past helaas niet onder mijn scanner dus heb ik hem gefotografeerd waardoor de kleuren minder helder lijken.


Het formaat is 30 X 30 cm.

4 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden. Super.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig resultaat. By the way :-) Ik heb de kaartenserie van Janosh ook; hele mooie plaatjes. Dat er veel uren in zitten kun je wel zien; wat heb jij een geduld zeg! Super! liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Geduld is een van mijn zwakke punten, maar dit is daar een goede training voor.

      Verwijderen
  3. This is so beautiful! It's really a very special piece :)

    BeantwoordenVerwijderen