Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 18 september 2012

Zen Portrait

Inspired by other tanglers I wanted to try the combination of portrait drawing combined with tangles.
And wow....It's so much fun to do.
It was very difficult to find the right tangles that fit in the drawing, but I'm very happy with the result.
It's long ago that I have been drawing a portrait and I almost forgot how nice it is to do.
Here's my Zen Portrait.


8 opmerkingen:

  1. Mariët ik ben verliefd op dit werk van je. Wat een schoonheid en wat schitterend gedaan.
    De rode tuch is prachtig.
    groetjes Marja
    (marjascreativity)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. She is absolutely gorgeous! I hope you frame her. You have a talent for portraits as well!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig portret maakte je hier Mariët! Je treft zo'n gezicht met mooie zuivere lijnen, het totaal is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wonderful! like a bride with a luxuriant hair adornment!

    BeantwoordenVerwijderen