Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 20 augustus 2013

Challenge #132

Een lastige challenge deze week.
Het is weer een monotangle en de tangle moet zijn "Bales"
Maar het lastige aan deze challenge is dat het getekent moet worden met je niet dominante hand.
In mijn geval met mijn linker hand.
Nou is Bales al niet een van mijn favoriete tangles en dan ook nog met links.....pfffffff !!


Laat ik het maar zien als een goede oefening......tssjaaaaa!!

13 opmerkingen:

  1. Niet te zien dat het geen favoriet van je is. erg leuk in deze vorm en als je het niet wist zou ik niet zeggen dat het met links getekend is.Ook grappig die vulsels met glimlach. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is leuk geworden.lijkt een beetje op een lieveheersbeestje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I like it, looks like a lady bug or beetle getting ready to fly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk volgende week weer een challenge die we echt leuk vinden om te doen. Toch heb je een leuk ontwerp gemaakt en ik denk wel dat iedereen hiervan leert. Ik in ieder geval wel, hoewel ik erg blij was toen ik klaar was :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute and quirky, yes it made me smile, I felt the same although I like bales but not tangling with my left hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Terrific job with this! I cannot imagine attempting to draw with my left hand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your smiley faces made me smile! ... and so many wonderful variations and great detail! I'm impressed.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een aardige tile geworden, en het heeft inderdaad wel wat weg van een insect of een groepje insecten die tegen elkaar aan klitten. Laten we er het maar op houden dat we deze week allemaal onze leermomenten wel hebben gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I like it! Like the shape you gave to your Bales!

    BeantwoordenVerwijderen