Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 13 juli 2015

Challenge #226 / Do one thing

Symplicity
Is the challenge this week.
This weeks guest challenger is Katie Crommet
We should make a simple tile with two or three tangles max.

I used "Narwal" in combination with "Tipple"

Do one thing every day
Another tile I made this week
Do one thing every day that makes you happy
Do one thing every day that makes you smile

I wanted to try out the tangle "Cloudfall" designed by Lily Moon.
I made the tangle go round. 
When I finished I thought a lovely text would be nice around it and so I did the text that I hope would make you all  Happy 

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi Mariët, die eenvoudige Narwal met parels erin. Ziet eruit als een prachtige schelp. Je 2e tekening vind ik bijzonder mooi, de zomerse kleurtinten, gekozen patroontjes. Ik zie duidelijk de invloed van Lily Moon in je werk, zijn gebruikt ook altijd van die mooie sprankelende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wonderful and very elegant challenge tile! Your zendala is absolutely beautiful! Lovely words, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful! I like the way you used my Cloudfall. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschil, deze twee :-)
    Die Narwal is geweldig in combinatie met Tipple. In de tweede vind ik de kleuren, op onverwachte plekken, heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!! Vooral je Diva tile: heel stijlvol in zijn eenvoud.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your tiles! Narwal with Tipple is very cool.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very lovely tiles, Mariet. A contrast of simple and complex too. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je ronde "simplicity met die mooie tekst maakte me "happy" Mariët. Leuk om naar te kijken en een goede tekst om toe te passen in je dag. Narwal is simple en in die simpelheid prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Both tiles are inspiring. Thank you for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen