Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 19 augustus 2016

Gems en tangles

Last week I have been drawing Gems with a friend.

Vorige week samen met een vriendin bezig gewees met het kleuren van edelstenen.
Wat een heerlijk verslavend werk is dat.
En deze week heb ik er met de Micron tangle versieringen omheen gemaakt.
De laatste was een experiment met een nieuw papier waarvan ik geen idee heb hoe het heet.
Het is een bruingrijs met een heel fijne struktuur.
De cirkels waar de stenen moesten komen heb ik eerst met gesso wit gemaakt zodat de kleuren helder bleven.
Ik ben heel blij met het resultaat.



5 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan. Ik vind het ook leuk werk. Ik vind de groene buitengewoon goed. Maar ja het is mijn kleur, dus ....Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan. Ik vind het ook leuk werk. Ik vind de groene buitengewoon goed. Maar ja het is mijn kleur, dus ....Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What beauties!! Your gems in combination with the tangles are fabulous. Especially I like your last ZIA on the grey paper. Absolutely gorgeous! The green gems have a fantastic shine!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. These are amazing. Thank you for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mariet wat zijn je edelstenen prachtig gelukt! Ik heb gisteren ook voor het eerst een gemaakt. Echt leuk om te doen. Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen