Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 14 november 2017

Challenge # 341

Go Big (or go home)
We should draw big this week with a thicker pen than we are used to.
I took a red folio elastomap and drew with an identipen.
In the last newsletter of ZT HQ they introduced the new tangle Dewd, and also a variation on Bales.

Those tangles I drew also on a normal size tile with my Micron 01





6 opmerkingen:

  1. Weer prachtig, Mariët! Heel elegant op die map ook. Dewd ben ik nog niet tegengekomen, heb de nieuwsbrieven slecht gelezen de laatste tijd :-( Maar ... ga er straks na mijn werk eens even naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous tile and I love your folio cover!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your folio cover is wonderful and very elegant ...Great idea! I also love your tile!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What will you keep I your folio? It's lovely! Love the variations in your tile too....still need to try those 2!

    BeantwoordenVerwijderen