Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 17 september 2019

Zendala Moments # 09

There's a template from Annette [Lonetta] to draw a Zendala.
As always on the 15th of the month.
This time I dubbled the lines so I can give it a Celtic look (Love Celtic art)
I also drew the template on Renaissance paper and hope to find time to make it.
Here's my Zendala on offwhite aquarelpaper  drawn with a black and brown Micron and colored with coloredpencils.


5 opmerkingen:

  1. Weer een schitterende creatie. Ik hou wel van celtic. Ook mooi met die zachte kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yes, it looks very celtic. Absolutely lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful zendala! I do love the celtic look ... great idea!
    Thank you very much for your Zendala Moment!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful zendala with a wonderful celtic feeling. I also love your autumnal coloring with the "spiderweb" in the center!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dubbele lijnen altijd erg mooi. Het Keltische ook, maar ik ben daar slecht in :-(
    Jouw zendala is weer erg mooi en heeft een geweldig contrast.

    BeantwoordenVerwijderen