Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 18 december 2019

12 days of Zentangle 2019

Ik wilde graag meedoen met de 12 days of Zentangle maar heb niet het Project Pack aangeschaft.
Dus ik besloot de opdrachten op een andere manier te verwerken.
Ik nam een tekenvel A4 en tekende de tiles bij elke nieuwe opdracht op het vel.
Voor de 4 zwarte Bijou tiles sneed ik kleine vierkantjes en plakte die op het vel.
Ook 2 grijze tiles maakte ik van ander papier dat ik in het geheel verwerkte.
Begonnen met een zwarte Micron en voor ik er erg in had was ik de blauwe pen vergeten.
Wel een beetje jammer maar in zwart is hij ook wel geslaagd.
De tangle Cadent van dag 8 heb ik verwerkt als achtergrond.
En dit is het resultaat.


1 opmerking:

  1. I love what you did hear Mariët - so clever to fit all of the Days into one space. I loved spotting familiar pieces among those that are trying to hide!

    BeantwoordenVerwijderen