Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zaterdag 22 maart 2014

Bloemenwals

Misschien nog een paar schaduwen, (weet ik nog niet zeker)  maar dan is hij af.
Ik noem hem de Bloemenwals.
Links onder de eerste regel uit de partituur van de Bloemenwals van Tchaikovski.
I ben dol op zijn Ballet muziek.

Maybe some more shadows. (I'm not shore yet) but than it's finished.
I call it The Walz of Flowers.
Left under you will find the first line of the Walz of Flowers by Tchaikovski.
I love his Ballet music.


               detail

           The colors are much more bright on the real drawing.

6 opmerkingen:

  1. Mariet. This has turned out to be amazing. I love the idea of the music and the keyboard. I hope your exhibition went well.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wonderful Mariët, it looks a happy floaty piece, would make a gorgeous greeting card.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely gorgeous and brilliant! Wonderful walz of flowers! I DO love it! So wonderful done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stunning, Mariet - I love music themes and this is just gorgeous. Axxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De eerste tekening was al mooi. Nu nog mooier, meer diepte, meer levendigheid, meer dans.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mariët, this is a wonderful drawing ! :)

    BeantwoordenVerwijderen