Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 24 juli 2017

Challenge #326

Monotangle 'n-Zeppel
One of my favorite tangles because you can use it on almost every drawing to complete and balance the drawing.
First I drew a grid with a white Gelly-roll on beige paper.



After that I drew with a sanguine fine liner and left the white grit visible.
Than I colored shadows and highlights wit colored pencils.


______________________________________________________________

Vorige week heb ik een workshop Gemstones gegeven.
Hier het resultaat van deze geslaagde middag..


Ook heb ik een restje kaartenpapier vol getangled.

Al met al een lekker creatieve week.

11 opmerkingen:

  1. I love the white for the grid and the pick for the filler on Nzepple! It is so simple and elegant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Nzeppel tile is beautiful, I love your use of white in this tile and the blue tile.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your 'Nzeppel has such amazing depth to it. Lovely piece.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WAUW!!!!! Het lijkt of de plek waar de lijnen elkaar kruisen licht geven. Heel apart, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This Nzeppel the beautiful and delicate!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. All of your work is so beautiful! I love that 'nzeppel so much!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Nzeppel looks almost like it is quilted. Love it.

    BeantwoordenVerwijderen