Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 29 juni 2011

Tripoli

De nieuwe tangle van Maria en Rick, de mensen die Zentangle hebben ontwikkeld is de challenge van deze week.
Het was een heel gevecht om er iets van te maken, en ik zal deze tangle nog goed moeten oefenen.
Hier is mijn 2e poging.
The new tangle pattern from Maria and Rick, the founders of Zentangle is the # 28 challenge.
It's been a struggle for me to make something I like enough, but I will have to practice a lot before it will be OK for me.  Here is my 2nd attempt.

7 opmerkingen:

  1. Gorgeous. I love the idea of a tangle inside of a tangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun, it reminds me of a game of dominoes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is BEAUTIFUL! I love it, Mariet, beautifully done!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I posted some hints on my website that helped me keep Tripoli on track. Maybe it will help you also, although your tile is beautiful. http://findingmelosingme.blogspot.com/2011/06/new-approach-to-tripoli-tangle-not.html

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful so clever and delightful XOXO Zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Makes me think of a dream catcher!

    BeantwoordenVerwijderen