Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zaterdag 2 juli 2011

Tripo / Tripoli

De combinatie Tripoli en Tripo gaat heel goed samen.
Tripoli is de nieuwste tangle van zentangle en tripo is een tangle van Sue Clark .
Deze ZIA doet me denken aan een dromenvanger.
The combination of Tripo and Tripoli go very well together.
Tripoli is the new tangle from zentangle and tripo is a tangle from Sue Clark .
This ZIA makes me think of a dreamcatcher.

6 opmerkingen:

  1. The two tangles make magic together! I love your dreamcatcher!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm very glad someone used Tripo in this challenge. I intended to, thinking it would be a perfect fit, but it didn't fit quite right for my ZIA. Here, however.... that is a *wonderful* dreamcatcher

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wonderful the two patterns are made for each other will have to find out about Tripo now. XOXO Zoe

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love what you have created here!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hmmmm, why didn't I think of this combination? I love this....really beautiful! It does look like a dreamcatcher, one that I would like to hang on my wall for sweet tangle dreams!

    BeantwoordenVerwijderen