Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 20 maart 2012

Fengle Challenge

The Challenge for this week is to use the new tangle Fengle.
I did see the tangle weeks ago in ZT's from several CZT's.
I tried out how it was drawn and made this ZT weeks ago.
When we received the newsletter I was happy to see I did it right.
I love this tangle and will use it much more in the future.


9 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Mariet! Wat een zwierigheid op deze eerste lentedag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, I can see a splendid starfish nestled in the seaweed.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is so sharp and crisp. I can see this as a tattoo. Brilliant Fengle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fengled to perfection and beyond. I love your ability to create beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel feestelijk, zwierig! Morgen heb ik weer tijd! Ik heb er zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very neat! You've got a lot of depth and movement here - I love it!

    BeantwoordenVerwijderen