Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 20 september 2013

Beschrijving klein doosje

Gekleurd papier
voor de deksel 12.5 X 12.5 cm
voor de bodem 12 X 12 cm.

Teken de buitenkant naar wens en vouw volgens het voorbeeld.

 
Alle vier zijden naar het midden vouwen , en dan nog een keer.

 
Open vouwen,  insnijden en weer invouwen als op de foto.
Eerst de smalle flapjes en daarover de anderen vouwen.

 Eventueel de bodem vastlijmen.

Succes :)

2 opmerkingen:

  1. Ik leerde dit doosje donderdag vouwen tijdens een workshop op het hobbysalon in Mechelen. Het kan voor heel veel dingen gebruikt worden. Leuk dat je het hier deelt.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen