Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

woensdag 28 januari 2015

Das Grose Zentangle®-Buch

Vandaag Das Grose Zentange®-Buch binnen gekregen.
Wow wat leuk !!!!
Met mijn tangles  "Golven" op pagina 70 en "Twenty-one" op pagina 104.

Het is een geweldig boek geworden met heel veel mooie tangles.
Het boek is te bestellen bij Amazon in Duitsland

Today I received "Das Grose Zentangle®-Buch"
Yeah !!!!
With my tangles "Golven on page 70 and "Twenty-one"on page 104

I can say it's a wonderful book full of lovely tangles.


3 opmerkingen:

  1. Ja het is inderdaad een mooi boek geworden, en hoe speciaal om je eigen naam erin terug te zien. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk voor je Mariët, je twee tangles in dat boek. Ga het vast aanschaffen, hoewel,,kan het misschien beter op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag (eind maart) zetten. Heb ik zoveel geduld is de vraag.
    Hm, jij ook al spam van de Pool Party, vervelend is dat toch.

    BeantwoordenVerwijderen