Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

donderdag 5 oktober 2017

Challenge #335 2nd

I love the tangle TINT witch is the tangle for the challenge this week.
So I have been playing with it some more and this is the result.
There is so much possible with this tangle !!!
Did I already say I love it?

I drew on a lilac tile with a purple Micron, colored with Prismacolor pencils.

5 opmerkingen:

  1. Fantastic! I love the colors and those gems!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your mandala! Perfect colours! Beautiful gems!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your mandala! Perfect colours! Beautiful gems!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How beautiful. It looks like brilliant lights in a circle!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, wel te zien dat je van deze tangle houd :-) Voor wat betreft het papier: ik kocht ook 'handgeschept algen' en 'stijfelmarmer' blauw. Dit laatste is wat dunner, maar tekent wel prima. Een voorbeeld zal ik in mijn volgende Diva post zetten (staat ook op mijn FB pagina).

    BeantwoordenVerwijderen