Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 16 april 2018

Starfish-flowerbarrel en Tint and Challenge #360

Heerlijk aan het experimenteren geweest afgelopen weekend met de tangles
"Starfish-Flowerbarrel en Tint"

Getekent op de rand van een pagina in een zelfgemaakt boekje.
Het origineel is iets groter en de kleuren iets groener.

The Challenge this week is to use only the tangles Shattuck and Tripoly, both tangles are my favorites.

Here's my contribution for now, I hope to find time to make another one this week.


Drawn on dark blue glittering cardstock with only White, silver and gold Gellyrolls.

9 opmerkingen:

  1. I just love this Mariet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely tiles! The silver and gold on the black is beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal te gek, beiden. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cool Diva tile! Love it! But your Starfish Flower Barrel is fantastic!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allebei mooi, maar de eerste is meer bijzonder (mijn smaak natuurlijk). Het groen dat zo mooi uitwaaiert vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool Diva tile! Love it! But your Starfish Flower Barrel is fantastic!!

    ** ไพ่ออนไลน์**

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen