Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 24 juli 2018

Cirkels in Cirkels

Geïnspireerd door het vakantie doeboek van Mandalada heb ik deze Zendala gemaakt.
Ondanks het warme weer is het nog redelijk te doen in mijn huiskamer.
Enorm genoten van het kleurwerk in deze Zendala.
In totaal is hij 15 X 15 cm.


30 juli 2018
En nog een Zendala!
Ondanks het zeer warme weer toch nog een beetje aan het tekenen geweest.
Allereerst met de Thamograph cirkels getekent en vervolgens ingevuld met tangles en kleurpotlood.
Ben op dit moment helemaal in de ban van groen en oranje, (mooie kleurcombinatie)

1 opmerking:

  1. Toevallig heb ik vanmiddag ook het vakantie-doe-boek van Ada weer "uit de kast gehaald"..... erg mooi, Mariët!

    BeantwoordenVerwijderen