Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 16 april 2019

Zendala Moments # 4

Already the 4th Zendala Moments from Annette.
This time I made a large and small one.
The large one with black Micron and shaded with pencil.
I used the tangles: Lollywimple, Wayward-6, Toodles and Narwal.

The smal one I drew with a brown Micron witch was almost emty at the end....pffff!
I used the tangles Dex and Mooka and the rest is fantasy.
Shaded with colored pencils.
I had so much fun drawing them, could not stop until they where finished.
Thank you Annette!!!


2 opmerkingen:

  1. Wauw, allebei prachtig. Mijn voorkeur (als ik dan al kiezen moet) gaat naar de eerste; waarschijnlijk omdat deze zo ontzettend elegant is :-) Maar .... een WAUW dus, voor allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze ook schitterend, maar vind ook de 1e met iets chiquer. Heb toch altijd wat moeite met kleur en zentangle.

    BeantwoordenVerwijderen