Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zaterdag 6 augustus 2011

20 mini's

Hier zijn weer 20 mini ZT's
Gemaakt voor een tentoonstelling van Kalligrafie vereniging 't Schrijverke.
Wat zij er mee gaan doen is nog een verassing.
Binnenkort zal ik ze naar 't Schrijverke toe sturen samen met eerder gemaakte en nog een aantal die door vriendinnen zijn gemaakt.
Ik ben erg benieuwd wat zij ermee gaan doen.

6 opmerkingen:

  1. These are gorgeous! I've never tried doing something that small, but it looks fun.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariet, wat maak je mooie dingen! Via via bij jou terecht gekomen en ben gefascineerd door de wereld van patronen en structuren! tot blogs, creatieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your zentangles. They are all so cute! It's fun doing small ones and seeing others a well.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Mariet,

    Als eerste je maakt super mooie dingen!
    Ik ben nog maar kort bezig met ZT en vind het heerlijk om te doen. wat ik me af vraag is hoe maak jij je schaduw?

    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen