Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zaterdag 27 augustus 2011

45 Tangles

Het afgelopen seisoen heb ik aan een klein groepje vriendinnen 10 lessen gegeven om de Tangles te leren gebruiken in hun creatieve hobby's
Dit waren bijzonder gezellige middagen met geweldig leuke en verschillende resultaten.

Om een indruk te krijgen wat er in deze 10 lessen voor tangles voorbij kwamen heb ik een collage in A3 formaat gemaakt van de 45 tangles die er zijn geleerd.



Eind september ga ik weer beginnen met een nieuwe groep, en ik hoop dat het weer net zo gezellig en inspirerend word.
Heb je ook zin om deel te nemen aan een nieuwe groep neem dan contact met me op via het tabblad cursussen.

2 opmerkingen: