Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 29 november 2011

Thailand

We zijn weer terug uit Tahiland waar we een week zijn geweest.
We waren uitgenodigd door een goede vriend die ging trouwen met zijn Thaise vriendin.
Een bijzonder indrukwekkende Boeddistische bruiloft vol met prachtige rituelen.
De rest van de week hebben we veel bijzondere plekken bezocht.
Een prachtig land (wel erg warm) met een rijke cultuur.
Zeker een land om nog een keer te bezoeken.
Hier sta ik voor een van de  prachtige tempels van The Grand Palace in Bankok.

De beschilderingen op de muren van de lange gallerij zijn een inspiratie voor mijn hobby.

      
               
      
                detail van de prachtige patronen



2 opmerkingen:

  1. The patterns and colors are beautiful. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Mariet, kan me voorstellen dat je hierdoor geïnspireerd bent! prachtige patronen, groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen