Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

vrijdag 13 januari 2012

Hij is af

Vanmiddag heerlijk nog een paar uurtjes gehad om aan de Keltische Zendala te werken.
En nu is hij af.
IK ben heel blij met het resultaat.
Maar dat kan ook niet ander, ik ben echt helemaal verslaafd aan het vlechtwerk.


Ik heb getekend op Schut tekenpapier, maar op de gladde achterkant.
Met de Micron 005 en 01 pennen in rood, blauw en groen.
De schaduwen gekleurd met Polichromos kleurpotloden van Faber Castell.
Het formaat is 20 X 20 cm.

3 opmerkingen:

  1. Beelschoon geworden Mariet! love 'n greetz, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden Mariet! groet Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zin is weer helemaal terug Marriet!
    Het lijkt wel een dreamcatcher! Lek hoor deze ketische zendala.
    Groetjes uit Meppel!

    BeantwoordenVerwijderen