Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

maandag 9 januari 2012

Zendala

In de nieuwsbrief van Ada Bouwman stond een idee (twee vierkanten en één cirkel vlechten) voor een Mandala.
Een hele leuke uitdaging waar ik dit weekend lekker mee bezig ben geweest.
Ik heb er een Zendala van gemaakt door de kleurtechniek te combineren met Zentangle patronen.
Het papier dat ik heb gebruikt is Schut tekenpapier.
Wel een beetje jammer omdat de grijn erg grof is zodat het kleuren erg korrelig is geworden.
Voor het kleuren mijn Faber Castell kleurpotloden en voor het tekenen van de patronen heb ik de Micron 005 in bruin gebruikt.
Ik ga met dit idee zeker nog meer proberen omdat het een prachtige omlijsting is en de mogelijkheden eindeloos.
Dank je wel Ada voor dit geweldige idee !

2 opmerkingen:

  1. Het blijft een uitdaging, ronde en hoekige vormen combineren. Je hebt ze mooi in elkaar verstrengeld. Wellicht dat je met een doezelaar of splender de kleuren wat voller en helderder kunt maken als je dat zou willen? love 'n greetz, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig.
    Ik vind je blog ,mooi en heb me aangemeld.

    Groetjes van Maria

    BeantwoordenVerwijderen