Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

zondag 12 augustus 2012

Chalenge #82

I did not have a lot of time this week, and I know I'm too late, but Yesterday evening  I took a little time for it.
Did not have time for shading, but here it is anyway.
Next week I will make more time for the challenge so I promise to make something better than.
Have a nice weekend all!


12 opmerkingen:

  1. I really like this. The intertwining flowers are very clever.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Mariët, zwlfs zonder schaduw :-). Mooi zoals de bloemen uit Brayd komen.

    Annemarie Huijts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The way the brayded lines extend into ribbons is beautiful! So glad you found time to tangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Misschien geen tijd maar je hebt er wel weer iets moois van gemaakt! Die ribbon erdoor heen met de bloemen maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your brayd stands alone without the need for shading. And the intertwined ribbons and flowers makes the whole thing pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is really beautiful - everything flows so nicely!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Mariët, het schaduw werken maakt het allemaal stukken mooier he?
    Ben benieuwd of je dit nog gaat doen.....
    Ik geniet van het werken met zwart.wit en grijs!
    Weet nog steeds niet waarom het deze tekening van jou of mij een zia wordt genoemd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I really like the way you have the broken lines to make a sheen on the Brayds.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. this is lovely. love the ribbons breaking free to become flower stems, etc.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi Mariët zoals jij Brayd hebt getekend! Super! liefs en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love the wild and free look of your tile!

    BeantwoordenVerwijderen