Welkom bij mijn creatieve blog.
Ik hoop dat mijn werk een inspiratie kan zijn voor iedereen die mijn blog bezoekt.
Het word erg gewaardeerd als je een reactie achterlaat.

dinsdag 28 augustus 2012

Challenge #84

Close your eyes, and draw a string.

That's the challenge for this week.
At first I thought, well that's easy, but when I saw the string I drew I did not know what to do with it.
It took me a while to start drawing, and it surprised me what came out.

              The string.
           The final drawing.

Thanks for visiting my blog!

18 opmerkingen:

  1. Well done. I think you have used the string vs. the negative space to create this. Very clever and the result is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your drawing is so pretty! I really like how this turned out!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your tile is great, especially like your Tippled Mi2 and your highlights are wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous use of red and black! Your lines are very refined!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi geworden.De bloem die je er achter verstopt hebt vind ik ook erg leuk bedacht.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig. Ook het subtiele gebruik van de kleur rood vind ik bijzonder in je ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi weer met het beetje rood en de prachtige keuze aan patronen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Really great tangle. The red just sets it off.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kun je zien wat je kunt maken van een paar simpele lijnen! Het is erg mooi geworden Mariët.

    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful string and choice of patterns .Left side is very interesting

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A very tricky string...nicely created, I like your choice of tangles with the touch of colour.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, what a difficult string to start with - your finished result is wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohh so pretty - looks like my late summer garden! Interesting string - great results!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful! Makes me think of a butterfly, with tattoos...a rebel butterfly hehe

    BeantwoordenVerwijderen
  15. awesome! i love what you did with Mi2! creative and incredible :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love it! I, too, am impressed with your wonderful Mi2. Nicely done.

    BeantwoordenVerwijderen